Bel Lichtenvoorde op 0544374310  Bel Zutphen op 0575200002 

10

Zeer goede en snelle service

Het onderhoud aan onze caravan en het plaatsen van de luifel is snel en deskundig uitgevoerd.

20-03-2025 - Eric Klein Haneveld, Vorden

Reactie van Wisselink Caravans en Campers

Beste Eric, fijn dat u onze service zo prettig heeft ervaren en hartelijk bedankt voor het achterlaten van een review daarover! Veel plezier gewenst met de caravan dit naderende kampeerseizoen. Sascha, team Wisselink Caravans en Campers Zutphen

10

Vakmanschap, vriendelijkheid en vakantiegevoel; dat is Wisselink Caravans voor ons!

Wij waren specifiek op zoek naar een Eriba 410 Lengteslaper; het mocht een wat ouder type zijn, als ie maar veilig en netjes zou zijn. Bij Wisselink in Zutphen kwamen we terecht via hun website. En dat bleek een goede match, ook met verkoper Hans. Hij begreep wat wij zochten, nam alle tijd en zo haalden we enkele weken later (ook bij Hans) onze nieuwe caravan op.

Kortom; vanaf het 1e emailcontact tot de overdracht was het heel prettig om klant te zijn bij Wisselink Wij kunnen iedereen dit vakbekwame en vriendelijke bedrijf aanraden!

20-03-2025 - Mariska, Briët

Reactie van Wisselink Caravans en Campers

Beste Mariska,

Wat een ontzettend mooie review heeft u voor ons achtergelaten.

Wij zijn trots om te lezen dat u graag een klant bent bij Wisselink, willen u hartelijk bedanken voor het achterlaten van deze mooie woorden én willen u natuurlijk zeer veel plezier met uw fijne Eriba het naderende kampeerseizoen!

Sascha, team Wisselink Caravans en Campers Zutphen

10

Fijne mensen, deskundig en servicegericht.

Deskundig, klantgericht, vriendelijk en persoonlijk.

15-03-2025 - Dik van der Wal, Assen

Reactie van Wisselink Caravans en Campers

Beste Dik, hartelijk bedankt voor deze korte, maar zeer krachtige review met een prachtig eindcijfer! Veel kampeerplezier dit naderende seizoen gewenst. Sascha, team Wisselink Caravans en Campers Zutphen

10

Perfecte dienstverlening

Super service uitleg en aflevering

Jammer van de vele koffie die je aangeboden wordt (Hihihihihihi)

Nee eerlijk,voor iedereen aanbevolen die een caravan wilt kopen .
Ik wil nog wel even wat kwijt.

Wij zijn geholpen door verkoper Hans.

Hele vriendelijke en hartelijke man die verstand van caravan en verkoop heeft

15-03-2025 - Frans, Capelle aan den IJssel

Reactie van Wisselink Caravans en Campers

Beste Frans, we willen u bedanken voor deze uitzonderlijk vrolijke review. Beter 3 koffie's teveel dan 1 te weinig toch? Hahaha. Ook bedankt voor de aanbeveling en we wensen uw veel kampeerplezier met uw nieuwe caravan het naderende seizoen! Sascha en natuurlijk ook namens Hans, team Wisselink Caravans en Campers Zutphen

10

Top bedrijf!!!

Wisselink Caravans en Campers Zutphen.

We wilden een level systeem voor onze Camper.

Bij Wisselink aan de receptie waar we vriendelijk werden ontvangen en onze wens kenbaar maakten.

Monteur Marcel kwam erbij en er werd uitleg gegeven over Tesa autolift levelsysteem.

Ook nog een video getoond, hoe het werkt en in alle rust vragen van onze kant beantwoord.

Het werd ook in eigen werkplaats gemonteerd.

In Lichtenvoorde, hún andere zaak, stond een Camper met zo’n systeem.

Wij mochten komen kijken, hoe het werkt en uitleg in alle rust.

Terug in Zutphen zón level systeem laten bestellen en tevens nog andere kleine werkzaamheden aan de Camper laten doen.

Bij het brengen van de Camper had een marter leidingen kapot gebeten.

Was geen probleem ze hadden ook zelf kennis in huis qua motorische gedeelte.

Dus alles in eigen huis.

Na anderhalve week was de Camper klaar, uitgelegd hoe het werkt en naar alle tevredenheid uitgevoerd.

We zijn zeer tevreden met dit bedrijf.

Weer een goed adres erbij!

13-03-2025 - Ron, Zutphen

Reactie van Wisselink Caravans en Campers

Beste Ron, wat een mooie, uitgebreide review, waarin u ons van begin tot eind meeneemt in hoe wij onze mooie services aan u hebben kunnen verlenen. We zijn ontzettend blij om te lezen dat we u naar wens hebben kunnen helpen bij alle stappen in het proces van het level systeem voor uw camper! Tijd om er lekker gebruik te van gaan maken in het naderende kampeerseizoen, vanaf nu altijd waterpas! Veel plezier gewenst. Sascha, team Wisselink Caravans en Campers Zutphen

9

Geweldige service.

Gebeld voor Bovag keuring van mijn Eriba Triton. Was geen enkel probleem en we konden gelijk een datum afspreken in een week dat ik hem ook kon brengen. En dus 2 weken later al gelijk aan de beurt.
Bij aflevering van caravan had ik nog 2 reparaties doorgegeven die aan het licht kwamen bij leegmaken caravan (voor vochtmeting). Was geen enkel probleem en kon gelijk meegenomen worden.
2 dagen later caravan al weer bij huis en helemaal tevreden. Ik heb mijn adres voor bijzonderheden voor de komende jaren wel gevonden. Hartelijk dank.

12-03-2025 - erwin straatman, Brummen

Reactie van Wisselink Caravans en Campers

Beste Erwin, ondanks dat we hopen dat de bijzonderheden uitblijven en u zonder problemen nog jarenlang kunt genieten van de Eriba, zijn we uiteraard ontzettend blij om te lezen er een vaste klant bij te hebben! Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze lovende woorden en veel plezier gewenst dit komende kampeerseizoen. Sascha, team Wisselink Caravans en Campers Zutphen

4

Ontevreden over de tijd die nodig is waardoor de prijs veel te hoog is.

We hebben de caravan gebracht volgens afspraak, prima we werden keurig gebeld dat de wiellagers kapot waren ca. 200 euro.
Tot zover alles prima. Bij de vochtmeting bleek een dakraam opnieuw gekit te moeten worden in de toilet, hier ook akkoord voor gegeven maar niet over de prijs. Gesproken.
Toen we de caravan op kwamen halen was het ruim €1100 ; 2:75 uur voor dakraam kitten a €89 een knopje handvat van het neuswieltje 45 minuten, de andere extra werkzaamheden zoals veer aanspannen van rollos en de koelkast op de kierstand kan staan kan ik niet beoordelen.
We vinden het teleurstellend de tijd die nodig is geweest.

09-03-2025 - Bert, Zutphen

Reactie van Wisselink Caravans en Campers

Beste Bert,
Bedankt voor uw feedback. Ik begrijp dat de uiteindelijke kosten hoger zijn uitgevallen dan u had verwacht en dat dit teleurstellend voor u is. Gelukkig heeft u geen commentaar op de kwaliteit van de uitgevoerde werkzaamheden maar gaat uw feedback over de prijs en die licht ik graag nader toe.

Tijdens het onderhoud hebben we op mijn initiatief drie keer telefonisch contact gehad om de bevindingen en vervolgstappen te bespreken waarmee ik verrassingen voor u probeer te voorkomen. Voor iedere reparatie heeft u akkoord gegeven zodat ik er zeker van was dat ik door kon gaan met de reparatie. Over het dakraam waarbij de reparatie echt noodzakelijk was: Dit is niet zomaar een kwestie van "even een beetje kit eromheen smeren", zoals u aangaf: zelf achteraf dacht. Een dakraam correct afdichten vereist een zorgvuldige en professionele werkwijze. Het raam moet volledig worden verwijderd, de oude kitresten moeten grondig worden verwijderd, de ondergrond wordt geprimerd en vervolgens wordt het raam opnieuw professioneel ingekit. Alleen op deze manier kunnen we garanderen dat het lek niet terugkomt en dat uw caravan goed beschermd blijft tegen vochtproblemen. Ik had dit wellicht nog beter aan u uit kunnen leggen en een betere tijdsinschatting aan u kunnen communiceren. Ik neem dit mee voor een volgende keer.

Met 29 jaar ervaring als monteur / chef werkplaats in de caravanbranche weet ik echter wel zeker dat dit technisch gezien de juiste manier van werken is. We begrijpen dat onderhoud en reparaties kosten met zich meebrengen, zeker in een tijd waarin loonkosten stijgen kan de factuur onderaan de streep soms wat tegenvallen. Echter bent u nu wel zeker van een goede en degelijke reparatie waar u weer jaren mee vooruit kunt. Als we het gewoon een beetje met kit dichtsmeren zou uw hele dak wel vol met vocht kunnen komen te zitten en dan bent u uiteindelijk veel verder van huis. Als ik u die keuze had gegeven, dan had u daar neem ik aan niet voor gekozen. Ook proberen wij onze werkplaatstarieven zo scherp mogelijk te houden en zitten wij, vergeleken met de concurrentie, aan de lagere kant.

Ik hoop dat deze uitleg meer inzicht geeft in de uitgevoerde werkzaamheden en de bijbehorende kosten. Mocht u nog verdere vragen hebben, dan sta ik daar uiteraard voor open.

Met vriendelijke groeten, Marcel Werkplaatschef Wisselink Caravans en Campers Zutphen.

10

Prettige en goede service.

Vooraf duidelijke uitleg en offerte, onverwachte reparaties worden telefonisch afgestemd. Nette aflevering!

05-03-2025 - André, Lochem

Reactie van Wisselink Caravans en Campers

Beste André, hartelijk bedankt voor deze zeer positieve review en veel kampeerplezier gewenst dit komende seizoen! Sascha, team Wisselink Caravans en Campers Zutphen

10

Prettig en deskundig geholpen.

Vandaag onze caravan weer opgehaald na een aantal reparaties. Ik werd prima geholpen aan de receptie en kreeg uitgebreid uitleg over de uitgevoerde reparaties met daarbij foto's van de reparatie.
Ook de monteur zelf nog gesproken en ook van hem duidelijke uitleg.
Dit was onze eerste ervaring bij Wisselink Caravans en Campers en wij zijn louter positief en zullen vanaf nu onze caravan hier laten onderhouden.
Loes en Paul Driever.

04-03-2025 - Paul, Warnsveld

Reactie van Wisselink Caravans en Campers

Beste Loes en Paul, wat een mooie manier om er een nieuwe vaste klant bij te krijgen, we zijn verheugd dit te lezen! Fijn dat we u zo prettig van dienst hebben mogen zijn en ontzettend bedankt voor het achterlaten van deze review. Veel plezier dit komende kampeerseizoen gewenst! Sascha, team Wisselink Caravans en Campers Zutphen

10

Een echte aanrader!

Recent bij Wisselink Campers & Caravans in Zutphen de hordeur van mijn Dethleffs caravan laten vervangen en ik ben ontzettend tevreden over de service!

Vanaf het eerste contact verliep de communicatie perfect: Dianna reageerde snel per e-mail, de offerte was duidelijk en overzichtelijk. Zodra de hordeur binnen was, werd ik keurig op de hoogte gesteld en kon ik vlot een afspraak maken. De vervanging werd vervolgens snel en vakkundig uitgevoerd – binnen een dag was alles klaar!

Een extra pluspunt: de vriendelijke service bij het aankoppelen van de caravan. Dit laat zien dat ze nét dat beetje extra doen voor hun klanten.

Kortom, betrouwbaar, professioneel en klantgericht – een echte aanrader!

04-03-2025 - Bert Vrieler, Vorden

Reactie van Wisselink Caravans en Campers

Beste Bert, wij zijn blij en trots om te lezen dat we u zo prettig hebben kunnen helpen met de hordeurreparatie en net dat beetje extra hebben kunnen doen. De kleine dingen maken een groot verschil. Ontzettend bedankt voor deze lovende review en prachtige aanbeveling! Veel kampeerplezier van uw Dethleffs mét hordeur gewenst. Sascha en natuurlijk ook namens Diana, team Wisselink Caravans en Campers Zutphen

10

Alles verliep prima

We zijn goed geholpen. Heel fijn

02-03-2025 - Wim Mulderij, Apeldoorn

Reactie van Wisselink Caravans en Campers

Beste Wim, hartelijk bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met ons! Sascha, team Wisselink Caravans en Campers Zutphen

10

Super betrouwbare goede zaak

Eerlijke mensen die weten waar ze het over hebben nette service

01-03-2025 - Klaas Wursten, Kampen

Reactie van Wisselink Caravans en Campers

Beste Klaas, hartelijk bedankt voor deze korte, krachtige, maar vooral zeer mooie review! Sascha, team Wisselink Caravans en Campers Zutphen

10

Professioneel en zeer efficient verkoopsteam

We zijn als volslagen caravan nieuwelingen bij Wisselink terecht gekomen.
Hans heeft ons zeer vriendelijk en geduldig doorheen het grote gamma geleid.
Na onze keuze hebben wij nog tips en tricks gekregen, en een leuk kadootje er bovenop.
Een absolute aanrader voor ieder die op zoek is naar een kwaliteitsvolle caravan.

Marc en Veerle Turnhout

28-02-2025 - Marc, Turnhout

Reactie van Wisselink Caravans en Campers

Beste Marc en Veerle, wat super om te horen dat we jullie naar tevredenheid hebben mogen helpen. Bedankt dat wij deel mochten uitmaken van de zoektocht naar jullie allereerste caravan en voor het achterlaten van deze review! Veel kampeerplezier gewenst. Sascha en natuurlijk ook namens Hans, team Wisselink Caravans en Campers Zutphen

9

Gruwelijk fijne en behulpzame vakmensen

We hebben in Januari onze eerste caravan hier gekocht. Werden vriendelijk ontvangen en er werd alle tijd genomen om ons over de caravan te vertellen.

Er werd in oplossingen gedacht en dat vonden we heel fijn.

Hebben er de caravan van mijn ouders ingeruild.

Op de omruildag, kregen we nog een uitgebreide uitleg over de “nieuwe”
Onze ervaringen zijn iig super.

20-02-2025 - Jeroen, Erp

Reactie van Wisselink Caravans en Campers

Beste Jeroen, fijn om te horen dat u onze service zo prettig heeft ervaren. Hartelijk bedankt voor het achterlaten van de mooie review en complimenten! Diony, team Wisselink Caravans en Campers Zutphen.

8

No nonsens met verstand van zaken

Via de duidelijke site gezien dat er een vast bedrag staat voor hordeur reparatie buscamper. €375,-. Bij ophalen perfect gereapareerd tegen veel lager bedrag. Tsja als er maar zoveel uur aan gewerkt is kost het dus niet het standaard bedrag maar wat er aan kosten daadwerkelijk is gemaakt. Zo kan het dus ook.

13-02-2025 - Teun, Doetinchem

Reactie van Wisselink Caravans en Campers

Beste Teun, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze positieve review en mooie complimenten. Fijn om te horen dat we u naar tevredenheid hebben geholpen! Wij staan altijd voor u klaar! Diony, team Wisselink Caravans en Campers Zutphen.

10

Alles zoals afgesproken

Van begin tot eind van de servicebeurt van onze caravan is alles prima verlopen.
Tussentijds werd er nog contact opgenomen over het wel of niet vervangen van een onderdeel.

Fijne ervaring opgedaan.

13-02-2025 - Amdré, Zutphen

Reactie van Wisselink Caravans en Campers

Beste Amdré, wat fijn om te horen dat u onze service zo prettig heeft ervaren. Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze zeer positieve review en een prachtig eindcijfer! Diony, team Wisselink en Campers Zutphen

1

als nieuwe klant, hebben ze alle tijd voor je,kom je met klachten ,klantvriendelijkheid???????

Vorig jaar hebben wij een Fendt caravan gekocht, bij dit bedrijf.
Volgens hun zaten alle accessoires erbij die op de lijst stonden.
Thuis aangekomen miste wij de 2 zijwanden van de thule luifel en de hordeur was kapot.
Hordeur afgegeven, zijwanden konden ze niet vinden, verkoper kwam terug met het verhaal, collega heeft ze mee op vakantie zijn er met 2 weken weer.
Dat was sept, nu geen 2 maar 20 weken verder het is inmiddels febr. ,nog geen wanden gevonden en de hordeur?????
Nu een andere verkoper, mocht nieuwe wanden bestellen in overleg met de bedrijfsleider,
Een dag daarna mail de hordeur is gevonden, de wanden gaan ze zoeken
Hoezo zoeken. er zouden nieuwe besteld worden.
Telefonisch contact gehad met verkoper, was geen fijn gesprek
En daar kwam weer een nieuwe mail, de nieuwe wanden zijn besteld, en de hordeur wilde ze er wel in zetten.
Ons vertrouwen is helemaal weg ,die deur zetten we er zelf wel in.
11 feb spullen opgehaald, de spullen werden op de balie gelegd ,en zoals wij in het Twents zeggen red oe d'r met
Klant vriendelijkheid is hier ver te zoeken.
De fout ligt bij jullie en niet bij ons

12-02-2025 - marcel van raaij, OLDENZAAL

Reactie van Wisselink Caravans en Campers

Beste Marcel van Raaij,

Bedankt voor het delen van uw ervaring. Het spijt ons te horen dat u zo lang hebt moeten wachten op de reparatie van de hordeur en de gebruikte zijwanden die volgens de lijst bij de caravan geleverd zouden worden. Er is iets misgegaan in de interne communicatie waardoor het zo lang heeft moeten duren.

Wij hopen dat u ondanks deze ervaring toch tevreden bent met de gerepareerde hordeur en de gloednieuwe zijwanden die wij kosteloos en direct voor u hebben besteld.

Met vriendelijke groeten,

Jelle Bader
Vestigingsleider Zutphen
Wisselink Caravans en Campers Zutphen

8

Vriendelijk en correct

Correcte en vriendelijke behandeling, alleen de communicatie onderling zou beter kunnen .

12-02-2025 - Ben, DEVENTER

Reactie van Wisselink Caravans en Campers

Beste Ben, ontzettend bedankt voor uw positieve review en feedback! We hebben het intern besproken en streven ernaar om het in de toekomst beter te doen. Diony, team Wisselink Caravans en Campers Zutphen

9

Goed en correct geholpen.

Caravan gebracht voor een bovag beurt. Wordt goed geschakeld en werk wordt netjes overlegd. Erg tevreden over hoe we zijn geholpen.

07-02-2025 - Fam Huiskamp, Apeldoorn

Reactie van Wisselink Caravans en Campers

Beste Fam. Huiskamp, hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze positieve review. Wat goed om te horen dat u onze service prettig heeft ervaren. Wij staan altijd voor u klaar! Diony, team Wisselink Caravans en Campers Zutphen.

10

Prima service

Wordt fijn geholpen en te woord gestaan, ook kleine garantie reparatie wordt direct opgepakt.

07-02-2025 - Andre, Zwolle

Reactie van Wisselink Caravans en Campers

Beste Andre, hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze mooie review! Wat fijn om te horen dat wij u prettig hebben kunnen helpen. Diony, team Wisselink Caravans en Campers Zutphen.