als nieuwe klant, hebben ze alle tijd voor je,kom je met klachten ,klantvriendelijkheid???????
Vorig jaar hebben wij een Fendt caravan gekocht, bij dit bedrijf.
Volgens hun zaten alle accessoires erbij die op de lijst stonden.
Thuis aangekomen miste wij de 2 zijwanden van de thule luifel en de hordeur was kapot.
Hordeur afgegeven, zijwanden konden ze niet vinden, verkoper kwam terug met het verhaal, collega heeft ze mee op vakantie zijn er met 2 weken weer.
Dat was sept, nu geen 2 maar 20 weken verder het is inmiddels febr. ,nog geen wanden gevonden en de hordeur?????
Nu een andere verkoper, mocht nieuwe wanden bestellen in overleg met de bedrijfsleider,
Een dag daarna mail de hordeur is gevonden, de wanden gaan ze zoeken
Hoezo zoeken. er zouden nieuwe besteld worden.
Telefonisch contact gehad met verkoper, was geen fijn gesprek
En daar kwam weer een nieuwe mail, de nieuwe wanden zijn besteld, en de hordeur wilde ze er wel in zetten.
Ons vertrouwen is helemaal weg ,die deur zetten we er zelf wel in.
11 feb spullen opgehaald, de spullen werden op de balie gelegd ,en zoals wij in het Twents zeggen red oe d'r met
Klant vriendelijkheid is hier ver te zoeken.
De fout ligt bij jullie en niet bij ons
12-02-2025 - marcel van raaij, OLDENZAAL
Reactie van Wisselink Caravans en Campers
Beste Marcel van Raaij,
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Het spijt ons te horen dat u zo lang hebt moeten wachten op de reparatie van de hordeur en de gebruikte zijwanden die volgens de lijst bij de caravan geleverd zouden worden. Er is iets misgegaan in de interne communicatie waardoor het zo lang heeft moeten duren.
Wij hopen dat u ondanks deze ervaring toch tevreden bent met de gerepareerde hordeur en de gloednieuwe zijwanden die wij kosteloos en direct voor u hebben besteld.
Met vriendelijke groeten,
Jelle Bader
Vestigingsleider Zutphen
Wisselink Caravans en Campers Zutphen