Bel Lichtenvoorde op 0544374310  Bel Zutphen op 0575200002 

9

Geweldige aardige medewerkers,die hun uiterste best voor je doen!

Fendt gekocht die supersnel is afgeleverd. Caravan moest nog wel een beurtje en gepoetst worden!!
Maar ondanks dat stond de caravan bij wijze van spreken nog eerder bij de uitgang dan ik zelf.

16-04-2025 - Lieuwe Zijlstra, Hall
10

vlotte en vriendelijke service

Vlot een afspraak kunnen maken en controle is zorgvuldig uitgevoerd. Daarnaast nog prima advies mogen ontvangen over een paar vragen die wij nog hadden over de werking van boiler en afstelling hordeur.

16-04-2025 - Michiel Schaap, Lochem
7

Goede Dealer, ...

Wij hebben deze beschrijving gevoelsmatig geschreven.
Aangezien verschillende facetten meespelen bij de aankoop van een Caravan. De één heeft even bedenk tijd nodig, iemand anders koopt hem zo.

Idem bij de aflevering.

Wij komen terug, voor onderhoud.

12-04-2025 - Carlijn, Zutphen
9

Caravan is hier in goede handen.

Eerste ervaring met dit bedrijf. Je ziet en ervaart in alles dat ze zeer
professioneel werken. Caravan moest een Bovag beurt hebben. Van ontvangst aan de balie tot aan de afwikkeling verliep alles vlot,vriendelijk,behulpzaam en gedegen.

Hier kun je met 'n gerust gevoel je caravan achter laten.

09-04-2025 - marcel siemerink, Vorden
7

Vriendelijk

Jammer dat ik niet op de reparatie kon wachten.

09-04-2025 - Kees, Zutphen
10

Wederom uitstekende service en vakmanschap!

Wisselink in Zutphen heeft onze camper een goede ondehoudsbeurt gegeven en heeft was restpunten direct opgepakt. Hierbij hebben ze goed en transparant gecommuniceerd. Wij zijn weer klaar voor het camperseizoen!

05-04-2025 - Remon, Apeldoorn
10

Eerlijk, deskundig en vriendelijk

De 13 polige caravanstekker is vervangen en ik kreeg duidelijk uitleg over het probleem in de bedrading waardoor ze langer bezig zijn geweest. Werd weer goed geholpen met het aankoppelen van de caravan.

04-04-2025 - Paul, Warnsveld
10

Op heel korte termijn een afspraak kunnen maken; goed geholpen

Op donderdag gebeld over de mover die niet helemaal goed gemonteerd leek.
Op vrijdagochtend een afspraak kunnen maken ondanks dat het erg druk was. Heel fijn dat met zo flexibel is!

04-04-2025 - Rens Verel, Brummen
8

Goede service en vriendelijk personeel.

Caravan gebracht voor Bovag service beurt.
Mooie nieuwe banden.
Alles netjes gesmeerd.
En twee nieuwe Heki dakluiken laten plaatsen.
(Slaapkamer en WC ruimte) keurig gemonteerd.

03-04-2025 - Wolter Bouknegt, Eerbeek
8

Top behandeld

Snel en vriendelijk reacties bij vragen en opmerkingen
Gesignaleerde zaken goed opgelost

02-04-2025 - Arie, Wijnjewoude
10

meedenken, meewerken, flexibel, vriendelijk

Gebruikte caravan gekocht. Service op basis van garantie soepel en snel uitgevoerd. Vriendelijke omgang met klanten.

01-04-2025 - john, Lochem
9

Zoals altijd alles weer netjes en goed geregeld. Prima bedrijf.

Zoals altijd alles weer netjes en goed geregeld. Prima be

29-03-2025 - Willem, Voorthuizen
9

Prima service en vriendelijk,persoonlijke bejegening!

zie boven.

28-03-2025 - Anton Bakker, Hoogland
10

Zeer goede en snelle service

Het onderhoud aan onze caravan en het plaatsen van de luifel is snel en deskundig uitgevoerd.

20-03-2025 - Eric Klein Haneveld, Vorden

Reactie van Wisselink Caravans en Campers

Beste Eric, fijn dat u onze service zo prettig heeft ervaren en hartelijk bedankt voor het achterlaten van een review daarover! Veel plezier gewenst met de caravan dit naderende kampeerseizoen. Sascha, team Wisselink Caravans en Campers Zutphen

10

Vakmanschap, vriendelijkheid en vakantiegevoel; dat is Wisselink Caravans voor ons!

Wij waren specifiek op zoek naar een Eriba 410 Lengteslaper; het mocht een wat ouder type zijn, als ie maar veilig en netjes zou zijn. Bij Wisselink in Zutphen kwamen we terecht via hun website. En dat bleek een goede match, ook met verkoper Hans. Hij begreep wat wij zochten, nam alle tijd en zo haalden we enkele weken later (ook bij Hans) onze nieuwe caravan op.

Kortom; vanaf het 1e emailcontact tot de overdracht was het heel prettig om klant te zijn bij Wisselink Wij kunnen iedereen dit vakbekwame en vriendelijke bedrijf aanraden!

20-03-2025 - Mariska, Briët

Reactie van Wisselink Caravans en Campers

Beste Mariska,

Wat een ontzettend mooie review heeft u voor ons achtergelaten.

Wij zijn trots om te lezen dat u graag een klant bent bij Wisselink, willen u hartelijk bedanken voor het achterlaten van deze mooie woorden én willen u natuurlijk zeer veel plezier met uw fijne Eriba het naderende kampeerseizoen!

Sascha, team Wisselink Caravans en Campers Zutphen

10

Fijne mensen, deskundig en servicegericht.

Deskundig, klantgericht, vriendelijk en persoonlijk.

15-03-2025 - Dik van der Wal, Assen

Reactie van Wisselink Caravans en Campers

Beste Dik, hartelijk bedankt voor deze korte, maar zeer krachtige review met een prachtig eindcijfer! Veel kampeerplezier dit naderende seizoen gewenst. Sascha, team Wisselink Caravans en Campers Zutphen

10

Perfecte dienstverlening

Super service uitleg en aflevering

Jammer van de vele koffie die je aangeboden wordt (Hihihihihihi)

Nee eerlijk,voor iedereen aanbevolen die een caravan wilt kopen .
Ik wil nog wel even wat kwijt.

Wij zijn geholpen door verkoper Hans.

Hele vriendelijke en hartelijke man die verstand van caravan en verkoop heeft

15-03-2025 - Frans, Capelle aan den IJssel

Reactie van Wisselink Caravans en Campers

Beste Frans, we willen u bedanken voor deze uitzonderlijk vrolijke review. Beter 3 koffie's teveel dan 1 te weinig toch? Hahaha. Ook bedankt voor de aanbeveling en we wensen uw veel kampeerplezier met uw nieuwe caravan het naderende seizoen! Sascha en natuurlijk ook namens Hans, team Wisselink Caravans en Campers Zutphen

10

Top bedrijf!!!

Wisselink Caravans en Campers Zutphen.

We wilden een level systeem voor onze Camper.

Bij Wisselink aan de receptie waar we vriendelijk werden ontvangen en onze wens kenbaar maakten.

Monteur Marcel kwam erbij en er werd uitleg gegeven over Tesa autolift levelsysteem.

Ook nog een video getoond, hoe het werkt en in alle rust vragen van onze kant beantwoord.

Het werd ook in eigen werkplaats gemonteerd.

In Lichtenvoorde, hún andere zaak, stond een Camper met zo’n systeem.

Wij mochten komen kijken, hoe het werkt en uitleg in alle rust.

Terug in Zutphen zón level systeem laten bestellen en tevens nog andere kleine werkzaamheden aan de Camper laten doen.

Bij het brengen van de Camper had een marter leidingen kapot gebeten.

Was geen probleem ze hadden ook zelf kennis in huis qua motorische gedeelte.

Dus alles in eigen huis.

Na anderhalve week was de Camper klaar, uitgelegd hoe het werkt en naar alle tevredenheid uitgevoerd.

We zijn zeer tevreden met dit bedrijf.

Weer een goed adres erbij!

13-03-2025 - Ron, Zutphen

Reactie van Wisselink Caravans en Campers

Beste Ron, wat een mooie, uitgebreide review, waarin u ons van begin tot eind meeneemt in hoe wij onze mooie services aan u hebben kunnen verlenen. We zijn ontzettend blij om te lezen dat we u naar wens hebben kunnen helpen bij alle stappen in het proces van het level systeem voor uw camper! Tijd om er lekker gebruik te van gaan maken in het naderende kampeerseizoen, vanaf nu altijd waterpas! Veel plezier gewenst. Sascha, team Wisselink Caravans en Campers Zutphen

9

Geweldige service.

Gebeld voor Bovag keuring van mijn Eriba Triton. Was geen enkel probleem en we konden gelijk een datum afspreken in een week dat ik hem ook kon brengen. En dus 2 weken later al gelijk aan de beurt.
Bij aflevering van caravan had ik nog 2 reparaties doorgegeven die aan het licht kwamen bij leegmaken caravan (voor vochtmeting). Was geen enkel probleem en kon gelijk meegenomen worden.
2 dagen later caravan al weer bij huis en helemaal tevreden. Ik heb mijn adres voor bijzonderheden voor de komende jaren wel gevonden. Hartelijk dank.

12-03-2025 - erwin straatman, Brummen

Reactie van Wisselink Caravans en Campers

Beste Erwin, ondanks dat we hopen dat de bijzonderheden uitblijven en u zonder problemen nog jarenlang kunt genieten van de Eriba, zijn we uiteraard ontzettend blij om te lezen er een vaste klant bij te hebben! Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze lovende woorden en veel plezier gewenst dit komende kampeerseizoen. Sascha, team Wisselink Caravans en Campers Zutphen

4

Ontevreden over de tijd die nodig is waardoor de prijs veel te hoog is.

We hebben de caravan gebracht volgens afspraak, prima we werden keurig gebeld dat de wiellagers kapot waren ca. 200 euro.
Tot zover alles prima. Bij de vochtmeting bleek een dakraam opnieuw gekit te moeten worden in de toilet, hier ook akkoord voor gegeven maar niet over de prijs. Gesproken.
Toen we de caravan op kwamen halen was het ruim €1100 ; 2:75 uur voor dakraam kitten a €89 een knopje handvat van het neuswieltje 45 minuten, de andere extra werkzaamheden zoals veer aanspannen van rollos en de koelkast op de kierstand kan staan kan ik niet beoordelen.
We vinden het teleurstellend de tijd die nodig is geweest.

09-03-2025 - Bert, Zutphen

Reactie van Wisselink Caravans en Campers

Beste Bert,
Bedankt voor uw feedback. Ik begrijp dat de uiteindelijke kosten hoger zijn uitgevallen dan u had verwacht en dat dit teleurstellend voor u is. Gelukkig heeft u geen commentaar op de kwaliteit van de uitgevoerde werkzaamheden maar gaat uw feedback over de prijs en die licht ik graag nader toe.

Tijdens het onderhoud hebben we op mijn initiatief drie keer telefonisch contact gehad om de bevindingen en vervolgstappen te bespreken waarmee ik verrassingen voor u probeer te voorkomen. Voor iedere reparatie heeft u akkoord gegeven zodat ik er zeker van was dat ik door kon gaan met de reparatie. Over het dakraam waarbij de reparatie echt noodzakelijk was: Dit is niet zomaar een kwestie van "even een beetje kit eromheen smeren", zoals u aangaf: zelf achteraf dacht. Een dakraam correct afdichten vereist een zorgvuldige en professionele werkwijze. Het raam moet volledig worden verwijderd, de oude kitresten moeten grondig worden verwijderd, de ondergrond wordt geprimerd en vervolgens wordt het raam opnieuw professioneel ingekit. Alleen op deze manier kunnen we garanderen dat het lek niet terugkomt en dat uw caravan goed beschermd blijft tegen vochtproblemen. Ik had dit wellicht nog beter aan u uit kunnen leggen en een betere tijdsinschatting aan u kunnen communiceren. Ik neem dit mee voor een volgende keer.

Met 29 jaar ervaring als monteur / chef werkplaats in de caravanbranche weet ik echter wel zeker dat dit technisch gezien de juiste manier van werken is. We begrijpen dat onderhoud en reparaties kosten met zich meebrengen, zeker in een tijd waarin loonkosten stijgen kan de factuur onderaan de streep soms wat tegenvallen. Echter bent u nu wel zeker van een goede en degelijke reparatie waar u weer jaren mee vooruit kunt. Als we het gewoon een beetje met kit dichtsmeren zou uw hele dak wel vol met vocht kunnen komen te zitten en dan bent u uiteindelijk veel verder van huis. Als ik u die keuze had gegeven, dan had u daar neem ik aan niet voor gekozen. Ook proberen wij onze werkplaatstarieven zo scherp mogelijk te houden en zitten wij, vergeleken met de concurrentie, aan de lagere kant.

Ik hoop dat deze uitleg meer inzicht geeft in de uitgevoerde werkzaamheden en de bijbehorende kosten. Mocht u nog verdere vragen hebben, dan sta ik daar uiteraard voor open.

Met vriendelijke groeten, Marcel Werkplaatschef Wisselink Caravans en Campers Zutphen.