10

Gewoon goede service en vriendelijk personeel!

-

25-06-2026 - Han Hudepohl, Zutphen
8

Prima geholpen

Wij zijn prima geholpen daar waren niet erg blij mee. Er was gelukkig op korte termijn een plekje om ons te helpen zodat we op vakantie konden gaan.

Helemaal TOP.

19-06-2026 - Laurens, Warnsveld
10

Zeer goede klantgerichte service!!

De Thetfordkoelkast van ons nieuwe kampeermiddel kreeg kuren. Deze ging op een gegeven moment zomaar uit en daarna sprong deze enkele keren spontaan voor korte duur weer aan.
In de werkplaats hebben ze eea nauwkeurig doorgemeten en bleek dat de zekering niet goed vast werd gehouden in de "zekeringhouder" van de koelkast die zich achter de koelkast bevond. Deze zekeringhouder was niet goed en is vervangen door een ander exemplaar en het probleem is opgelost. Door monteur is een goede uitleg gegeven hiervan en heeft het euvel van de vervangen zekeringhouder ook laten zien.

18-06-2026 - Chris, St.-Annaparochie
10

Goede service en erg klantvriendelijk!

We konden snel terecht. Defect goed gemaakt.
Staan open voor vragen. Je krijgt duidelijke uitleg.
Iedereen die er is is erg klantvriendelijk. We blijven zeker terug komen!

18-06-2026 - Claudia, Zutphen
10

Goed en betrouwbaar bedrijf.

Geven goed advies en komen afspraken na.

15-06-2026 - Wim, Veenendaal
10

Prima service en vriendelijke en behulpzame medewerker aan receptie.

Vriendelijke ontvangst en snelle afhandeling service werkzaamheden.

15-06-2026 - Gerard, Woudenberg
10

Fantastische service!

Op vakantie door omstandigheden overvallen door defecte waterpomp.

Correct en vriendelijk te woord gestaan door Mark. Binnen 1 dag caravan weer 100%.

We konden er op wachten met heerlijke koffie.

Nogmaals bedankt mannen voor de voortreffelijke service!

Wim en Henny

10-06-2026 - Wim en Henny, Hummelo (vakantieadres)
8

Prima service

Ik had onze caravanmopgehaald en reed terug naar huis met werkende verlichting thuis aangekomen bleek de verlichting niet meer te werken. Teruggegaan en het probleem werd gevonden die wordt gerepareerd

06-06-2026 - Theo, Lochem
10

Prima servic

Bij vertrek stekker kapot getrokken een belletje naar wisselink en wij konden gelijk komen, zo kon onze vakantie toch op de geplande dag beginnen.
Tijdens de Reparatie een lekker kopje koffie en daarna de reis zonder zorgen aanvangen.
Dank voor de prima Service

Ans en Jan Hoeve

05-06-2026 - Jan Hoeve, Bathmen
10

Prima geholpen.Klantvriendelijk.

Personeel wordt ervaren als een echt team .

03-06-2026 - Erik Cocx, Warnsveld
10

Wat een kundige vriendelijkheid.

UITSTEKEND GEHOLPEN: we hebben gisteren onze tweedehandse Hobby caravan opgehaald in Zutphen.
We wilden graag een betrouwbare caravan, dus met Bovag garantie. Daarnaast waren er wat kleine aandachtspunten.
We hebben de service en begeleiding van Hans als zeer klantbetrokken ervaren. De caravan zag er keurig uit.
Op basis van onze ervaring durven we dit bedrijf van harte aan te bevelen.
We gaan met een gerust gevoel op reis.

30-05-2026 - Tom, Zwolle
10

Prettige behandeling

Vandaag een Eriba touring 530 opgehaald en een goede en nuttige uitleg gekregen.
Caravan zag er goed uit en alle opties waren netjes aangebracht.

29-05-2026 - Koos, Bemmel
10

Super goed ontvangen door receptie medewerker , alles na goed gerepareerd waar we voor kwamen .

Goed gerepareerd en netjes gedaan volgens afspraak , 1 artikel wordt opgestuurd omdat ze het niet op voorraad hadden, n dikke 10 voor de monteur die de montage heeft uitgevoerd.

28-05-2026 - Ton en Tonny, Haarlem
10

Service, klantvriendelijk: uitstekend!

Voor onderhoud: ten zeerste aan te bevelen!

26-05-2026 - Peter, Zutphen

Reactie van Wisselink Caravans en Campers

Beste Peter,
Hartelijk dank voor uw mooie review en aanbeveling! Fijn om te horen dat u onze service,
klantvriendelijkheid en het onderhoud als uitstekend heeft ervaren.
We waarderen uw vertrouwen en staan in de toekomst graag weer voor u klaar.
Met vriendelijke groeten,
Werkplaats Team Wisselink Zutphen.

10

GEWOON GEWELDIG

Wij hadden een caravan gezien en werd al binnen een paar dagen afgeleverd!!
Erg fijn,betrouwbaar bedrijf. Met zeer fijne medewerkers!
We kregen ook nog een mooie kistje bubbels, nootjes etc!
We zijn erg blij,dat we voor dit bedrijf gekozen hebben!
Ga zo door met jullie service!

Groetjes Marcel en Ellen Verhagen

21-05-2026 - Marcel, Wijchen

Reactie van Wisselink Caravans en Campers

Beste Marcel en Ellen,
Bedankt voor jullie leuke review. Fijn dat alles naar wens is verlopen en dat de verrassing bij aflevering in de smaak viel. Heel veel veilige kilometers en plezier gewenst met jullie nieuwe caravan!
Met vriendelijke groeten,
Verkoop Team Wisselink Zutphen.

9

Geweldige service

Na een gebroken Caravan luifel naar Wisselink Caravans gegaan. Zij hebben me voortreffelijk netjes te woord gestaan maar daarnaast ook voortreffelijk snel geholpen met het aanbrengen van een nieuwe luifel. Geweldige service!!!

20-05-2026 - Giny Posthumus, Roosendaal

Reactie van Wisselink Caravans en Campers

Beste familie Posthumus,
Hartelijk dank voor jullie enthousiaste reactie! Geweldig om te lezen dat jullie onze service, snelheid en manier van helpen zo positief hebben ervaren. We wensen jullie weer veel comfortabele en zorgeloze reizen toe!
Met vriendelijke groeten,
Werkplaats Team Zutphen.

10

Top service

Caravan gekocht in Zutphen. Zeer deskundig en vriendelijk geholpen en afspraken gemaakt om de caravan af te leveren.

Al onze punten zijn correct meegenomen en was een feestje om de caravan op te halen.

Fijne uitleg door verkoopster Heleen.
Echt top dealer!!!!!

19-05-2026 - Liesbeth, Hoorn

Reactie van Wisselink Caravans en Campers

Beste Liesbeth,
Wat een mooie beoordeling, dank jullie wel! Geweldig dat jullie deskundig en vriendelijk geholpen zijn en tevreden terugkijken op het hele traject van aankoop tot aflevering. Veel mooie vakantieherinneringen gewenst met jullie nieuwe caravan!
Met vriendelijke groeten,
Verkoop Team Wisselink Zutphen.

8

Prima service

Onze eerste ervaring.
Afspraak gemaakt om wat kleine reparaties aan onze caravan te laten uitvoeren inclusief een Bovagbeurt.
Prima verlopen en we komen zeker terug.

06-05-2026 - Theo, Lochem

Reactie van Wisselink Caravans en Campers

Beste Theo,

Wat goed om te horen. Bedankt voor uw mooie review! We zien u graag een keer terug. Veel veilige kilometers en kampeerplezier gewenst.

Sil, Wisselink Caravans & Campers

10

Voor een zorgeloze vakantie moet je bij wisseling zijn

Prima bedrijf leuk personeel

29-04-2026 - Rob Van den Nieuwendijk, Warnsveld

Reactie van Wisselink Caravans en Campers

Beste Rob,

Bedankt voor uw review! Goed om te lezen dat uw ervaring bij ons zo positief is. Wij wensen u veel zorgeloos kampeerplezier.

Sil, Wisselink Caravans & Campers

8

Effe gewacht helaas onderdeel er niet !

Goeie service bakkie koffie erbij helaas onderdeel niet op voorraad dus nog een keer terug

22-04-2026 - Jan, Apeldoorn

Reactie van Wisselink Caravans en Campers

Beste Jan,

Bedankt voor uw review. Fijn te horen dat de service goed is ervaren. Vervelend dat het onderdeel niet direct op voorraad was, dat begrijpen wij goed. Wij zorgen dat het zo snel mogelijk beschikbaar is en helpen u bij uw volgende bezoek graag verder.

Kjell, Wisselink Caravans & Campers